Tomabel op shirt van Knack Volley Roeselare

Knack Volley Roeselare werd ambassadeur van het kwaliteitslabel voor groenten en fruit Tomabel. Door de samenwerking worden de naambekendheid en de visibiliteit van Tomabel gedurende de nakende volleybalcompetitie letterlijk uitgedragen door de volleybalspelers van Knack Volley Roeselare. Immers, het logo van Tomabel is voor de eerste keer en in vol ornaat aanwezig op de wedstrijduitrusting (shirt) van de volleybalploeg. En dat zullen België en Europa zien! Want Knack Volley Roeselare is een topper met een rijk palmares in zowel de nationale volleybalcompetitie (11 landstitels, 10 Belgische bekers en 7 supercups) als in de Europese Champions League. Europees staan ruim 200 wedstrijden op de teller waaronder meer dan 100 wedstrijden in de Champions League, 5 Europese Final Fours en één Europese beker als winnaar van de Top Teams Cup in 2002, nog steeds een unicum in het Belgisch mannenvolleybal.

Knack Volley is ook voor andere redenen een evidente partner voor de promotie van Tomabel. Zo zijn verse groenten eten en sporten de alfa en de omega van gezond leven. Bovendien is er de spontane associatie van topsport met de topkwaliteit van de Tomabel producten. Want zoals Knack Volley Roeselare al meer dan een halve eeuw aan de top staat van het (inter)nationale volleybal, scoort Tomabel reeds bijna een kwarteeuw hoog in de rangschikking van kwaliteitsgroenten en –fruit van Vlaamse bodem. Ten slotte sluit het coöperatieve samenwerkingsmodel van Tomabel naadloos aan bij de slogan ‘One Team, One Family’ van Knack Volley Roeselare. Tomabel en Knack Volley Roeselare: een kampioenencombinatie!

Tomabel is in 1996 opgericht als een kwaliteitslabel voor tomaten en is doorheen de jaren uitgegroeid tot een vertrouwd klinkende naam voor kwaliteitsvolle lokaal geteelde groenten en fruit. Het Tomabel assortiment bestaat vandaag uit tomaten, aardbeien, Baby Leaf, slaspecialiteiten, veldsla, paddenstoelen, oesterzwammen en witloof. Tomabel wil in de loop van dit jaar al haar producten in een nieuw jasje steken. Hou het in de gaten! Want na aardbeien, losse en trostomaten zijn snoeptomaatjes het vierde product dat ondertussen in een nieuwe verpakking wordt gepresenteerd. Tomabel is ervan overtuigd dat een sterke en duidelijke productpresentatie een toegevoegde waarde biedt aan haar producten en juist daarom werd gekozen voor een eenvoudig, maar aantrekkelijk ontwerp voor de nieuwe Tomabel verpakkingen waarbij het kwaliteitsvol Tomabel product uiteraard de eyecatcher is en blijft. De nieuwe Tomabel verpakking is een onderdeel van een nieuwe huisstijl die het kwaliteitslabel sinds eind april stap voor stap introduceert.

Naast Tomabel is Fine Fleur het tweede huismerk waaronder de REO Veiling haar lokaal geteelde seizoensgroenten en –fruit commercialiseert op de (inter)nationale versmarkt. Tijdens het volgende competitieseizoen slaan de REO Veiling en Knack Volley Roeselare al voor het 4de jaar op rij de handen in elkaar om het kwaliteitslabel Fine Fleur te promoten. Op de wedstrijdshort van de volleybalspelers prijkt straks terug het logo van Fine Fleur. Deze goede samenwerking tussen de REO Veiling en Knack Volley Roeselare werd vandaag, vrijdag 11 september, dus versterkt met de introductie van het Tomabel logo op het wedstrijdshirt van het volleybalteam.

foto 1

Blijf op de hoogte van onze activiteiten via REO Actueel digitaal
Inschrijven voor de nieuwsbrief (bij voorkeur via Google Chrome)
  Brochure

TOP